İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insan oğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor, anlıyor musun? Bütün hayatımca bu cam kırıklarını beyin zarımın üzerinde taşımak ve onları oynatmadan son derece hesaplı düşünmek zorundayım
Kim bilir, belki bunlar konuşulmasaydı, belki hayat olmasaydı ben de kendimi gösterebilme fırsatını bulurdum, herkes hakkında kötü şeyler hissetmezdim.