Harika bir kitabi bitirmenin hüznünü yaşıyorum. Fransa'nın siyasi tarihi, Cezayir'in işgali, teknoloji, ilerlemek kavramı, kadının toplumdaki yeri, göçmenler, teknoloji, tüketim toplumuna geçiş, apolitik gençliğin ortaya çıkması vb. daha birçok konunun işlendiği otobiyografik bir romanla karşı karşıyasınız. Mutlaka okumalısınız.