Hayatımızdaki insanların, iyi ya da kötü bir nedenle hayatımızda olduğunu düşünen bir Başak burcu ..
İstanbul Üniversitesi. Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayarlı muhasebe ve vergi uygulamaları bölümü/ Eskisehir Anadolu Üniversitesi Sosyal Hizmetler Bölümü
Bize Tatar diyorlar, Çerkez diyorlar, Türkmen diyorlar, Kazak diyorlar, Özbek diyorlar, Azer diyorlar Karakalpak, Çeçen, Uygur, Kabardı, Başkırt, Kırgız diyorlar. Bunlar hep yalan! Deniz parçalanmaz. Biz Türk-Tatarız.
Kadınların sadece 8 Mart da konuşulmasından, destek olunduğunun söylenmesinden, alkışlanılmasından, şöyle yapılmalı böyle olmalı konuşmalarından yoruldum. Eeeeee sonuç. Yarın ne olacak birisi söylesin bana. Yine kadın cinayeti, yine cinsiyet ayrımı, yine aşağalamalar yine istemediği birçok şeye zorlamalar. Bazen babası, bazen abisi, kocası, hatta çocuğu ve hatta annesi bile. Diyeceksiniz ki abartma sen de. Dürüst olalım kendimize. Olmazsa kibrit çöpü koyalım gözlerimize kapanmasın diye. Türkiyemizde kaç kadın ayakları üstünde durabiliyor; kaç kadın duygusal, ekonomik, fiziksel ve cinsel şiddete maruz kalmıyor; kaç kadın düşüncelerini özgürce söyleyebiliyor. Cevap yok büyük ihtimalle. O zaman erkeklere diyorum ki siz Haktan, Adaletten, Eşitlikten, insan sevgisinden bahseden insanoğlu....Hemcinslerinize örnek olacaksınız. Kadınların yanında o kalın seslerinizle daha çok bağırıp adalet isteyeceksiniz. Annenizi, ablanızı, eşinizi, kızınızı, iş arkadaşınızı hakkını arayacaksınız. Kadınlar zaten fazlasıyla bu dünyanın yükünü sirtlanip her halükarda hakkını aramaya çalışıyor çünkü. Seslerini duyan olursa diye...