📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaba başlarken eğlenceli geçen bir ada hayatı yaşayacak çocukları düşündüm, eğlencelerin olacağı ve kurtulmak için birlikte hareket edebilecek saf çocukları... kitabı okudukça küçük çocukların nasıl vahşileşebileceğini gördüm. Önder olmak, lider olmak isteği çocukları bu denli nasıl vahşileştirir diye düşünmeden edemedim kendimi.
Simon’un dediğ gibi canavar aslında dış dünyada değil kaç yaşında olursa olsun canavar insanın içinde...
Akıcı, güzel bir kitap ben tavsiye ederim okumanızı.
Keyifli okumalar.
Bir başarı öyküsü... içinde umutsuzluk barındıran herkesin okuması gereken güzel bir otobiyografik roman örneği hayatta her şeye sahip olabiliriz yeter ki isteyelim