KÜÇÜK AĞA... ne güzel bir kitaptır öyle. Okumaya geç kaldığım kitaplardan maalesef. Osmanlı’nın son zamanlarını çok güzel anlatmış bir hikaye. Kahramanlar ve kahramahnlıklar kolay kolay kazanılmadı ülkemizde ...koca bir imparatorluğun yıkılışı ve yeni bir devletin kurulma sancıları zorlukları...
Kitabınokurken ara ara sıkıldığım yerler oldu ama sonuna geldiğimde iyi ki okumuşum diyebileceğim bir kitap. Farklı bir kurgu, olay ve kişiler var. Şaşırtıcı güzel bir sonla bitti kitap