Satranç kitabını bir kaç saatte okudum . Zaten yazar her eserinde müthiş akıcı dil kullanmış . Bunda da Kahraman tutulduğu hücre odasında , ele geçirdiği bir kaç sayfalık satranç kitabi ile hayalinde ne maçlar yapıyor ve zaman kavramani unutuyor
Bir politik incelik , çocuk masalı tadında . Herşeye bir suçlu , her olumlu olayı birine , her olumsuzluğu suçlu ilan ettigine at. Troçki şanssız . Stalin ise ....