Kitabı 2 günde okudum. Yine yazar kaleminin gücünü göstermiş . Dr. Claps ile prof. Trevisi aynı kurguda birleştirmiş . Göçmen çocukları nin bir seri katil sübyancı tarafından kaçırılması ve müthiş yakalanisi. Yazar çok fazla dramatize ve işkence gibi sahnelere girmeden gayet güzel anlatmış olay serüvenini ..
Polisiye gerilim türünde Mario mazzanti gerçekten usta kalem.. 4 kitabını okudum ve çok beğendim..
Şah mat kitabı insanı gercekten mat edebiliyor.
Dedektif claps ve muhabir greta ikilisi sürüklüyor . Kitabı yazan kişinin tıp mezunu olması , otopsi bilgileri son derece kitaba tad katıyor .
İşlenen cinayetlere seri katil hissi verdirip aslında gizlenen gerçekler .. tavsiye ederim şiddetle
Kitap başta pedofili cinayetlerle baalasada, devamı bana göre çok dağınık . Elestirime göre yazar konuyu çok dağıtıp toplamakta güçlük çekmiş . Bir önceki 5. Kurban kitabı daha kurgusal olarak güçlü iken , bu kitapta ilk 100 sayfa ile son kisimlar tutarsız geldi .
Bunun dışında kerrigan dedektif birazda aşk hayatında gitgellerin ve kararsızlık belirtileri güçlü .
Satranç kitabını bir kaç saatte okudum . Zaten yazar her eserinde müthiş akıcı dil kullanmış . Bunda da Kahraman tutulduğu hücre odasında , ele geçirdiği bir kaç sayfalık satranç kitabi ile hayalinde ne maçlar yapıyor ve zaman kavramani unutuyor
Bir politik incelik , çocuk masalı tadında . Herşeye bir suçlu , her olumlu olayı birine , her olumsuzluğu suçlu ilan ettigine at. Troçki şanssız . Stalin ise ....