HG

HG
@Harun45
Okur-Yazar olmaya çalışan bir fani... Mustafa Kemal ATATÜRK...

HG

, bir kitap okudu
8/10
·339 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
Cemil Meriç
8.7/10 · 25,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonsözü Okumadan bu kitabı okudum deme :)
7/10
·261 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2020 11:16
Çocuk kitabı gibi görünmesine rağmen aslında sadece çocuk kitabı değil, insanlığın, uygarlığın önemli sorunlarına dikkat çeken bir kitap. Bir grup çocuğun şartlar değiştiğinde karakterlerinin ne derece değişebileceğini anlatan güzel bir eser.Kötülüğün doğuştan mı geldiği yoksa sonradan oluşan bir olgu mu olduğu sorusuna cevap veriyor yazar ve insanin içindeki kötülüğün baki olduğu, varoluştan itibaren hep kalacağı ancak iyiliği bastırdığı sürece hüküm süreceğini zira insanin içinde iyilik ile kötülüğün daimi bir savaşta olduğuna dikkat çekiyor. .İnsanlara otorite olma fırsatı verildiğinde içindeki kötülüğe yenik düşmelerinin güzel bir örneği... Buna karşın yazar umudun var olduğunu tek bir karakter üzerinde yoğun olarak işlemiş. Ayrıca her türlü baskıya rağmen iyiliğin de var olabileceğini küçük detaylarla vermiş.
Edebiyat
Sineklerin TanrısıWilliam Golding · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202597,5bin okunma