"...Ölümden önce çekilen eziyetleri ölüme mal edemeyiz; onlar insanın canlı olduğunu ve yaşama ve sağlığa dönebilmek için debelendiğini gösterirler. Dönen olursa da ölümün nasıl bir şey olduğunu size söyleyemez çünkü biz onunla aslında hiç karşılaşmayız. Karanlıktan gelir ve karanlığa gider, arada da deneyimlerden geçeriz. Ama başlangıcı ve sonu, doğumu ve ölümü hiç bir zaman yaşayamayız. Özel bağlamda onların bilincinde değiliz - onlar yalnızca nesnel olaylrın dünyasında var. İşte bu kadar."