Keşke, bu siteye abone olmadan önce okumuş olduğum kitapların her birine okumaya başlama ve bitirme tarihi atsaymışım... okuduğum kitapları sanki bir günde okuyup bitirmişim gibi görünüyor :)
"Aslında ölümümüz bizden çok sağ olanların sorunudur çünkü bir bilgenin dediği gibi, biz var olduğumuz sürece ölüm yoktur, ölüm olduğunda da biz yokuz. Bu deyişe yatkın olsak da olmasak da psikolojik bağlamda geçerliliği olan bir gözlem bu. Bizimle ölüm arasında gerçek bir bağ yok. Bizimle ilgili bir şey değil ölüm - olsa olsa doğaya ve tüm dünyaya ait ve işte bu nedenle tüm yaratıklar onu bencil bir saflıkla, sakin, ilgisiz ve sorumsuzca düşünebilirler..."