“Ama erkekler böyledir işte! İyilik bilmez, hiçbir zaman doymaz, yetinmezler. Onları istemezsiniz, istemediniz diye nefret ederler sizden; istersiniz, bir neden bulur gene nefret ederler. Tek neden bile yoktur ortada…”
Havada zerre aydınlık yok Ezan okunuyor.
Abdülaziz Bayındır'ın dediği gibi diyanetin Ezan okuduğu vakitte sahura kalkmak lazım 😂
Süleymaniye vakfı 2026 yazıp kendi bulunduğunuz yerde imsak vaktine bakabilirsiniz.
Bu saatte yeme içmeyi bırakmak mantıklı gelmedi bana hava karanlık çünkü