Denizci,denizci,
Kalpsiz denizcim benim ah,
Senin yüzünden denizci,
İneceğim mezara...
Dalgalar vuruyordu
Kumlarda köpürüyordu
Gitti uzaklara denizci
Nasıl da severdim onu ah...
Denizcinin sevgisi
Yarım saat sürer
Demir alınca gemi
Denizci yoluna gider...
Dalgalar vuruyordu...
Bu şarkıyı her duyduğumda sebebini çözemediğim bir hüzne kapılırdım.
EVİNDEKİ eşyaları bir düşün. Koltuklar falanca şirketin malı;televizyon ise filanca...Yemek masası ile sandalyeler ise başka bir firmanın ürünü.Halıları ise bambaşka yerden almışsınız.
Ama bu kainat öyle değil!Buradaki herşeyin üzerinde aynı etiket var:BENİ ALLAH YARATTI!