Hakikaten çok sevdim ve çok beğendim. Hiç bu kadar güzel olacağını ve beni etkileyeceğini bilmiyordum. Bazen acaba gerçekten de bunları Selahattin Demirtaş'mı yazdı diye dünüyordum çünkü gerçekten harikaydı.
Stefan Zweig Başta ön yargım olduğu için başlamamıştım ama arkadaşımın önerisiyle okudum. Hakikaten okunması gereken bir kitap hatta tekrar tekrar okunması gerekiyor.Basta biraz sıkıcı gelebilir ama Dr. B. anılarını anlatırken kitap insanı içine çekiyor.Bu sayede kitabı bir günde bitirdim
Sabahattin Ali Gerçektende harikaydı, hayatımda okuduğum en güzel kitap diyebilirim. Bitirdikten sonra resmen ağladım sonunu hiç böyle beklemiyordum.Daha önce Sabahattin Ali'nin Kuyucaklı Yusuf'u okumuştum ama Kürk Mantolu Madonna bambaşka gerçektende ölmeden önce mutalaka okunması gereken bir kitap. Bende çok büyük bir etki bıraktı