Yatağa girerken,her büyük felaketimde olduğu gibi, kendimi birkaç yaş birden büyümüş hissettim.kırkını geçmiş insanların tecrübelerine sahip olduğuma inanıyorum.
İnsanlar arasında sabretmesini, beklemesini onlar kadar bilen yoktur.Korku ile acının derinleştirdiği anlayışlı gözler,yaşlarına nispetle ağır tecrübelerin kırıştırdığı ve soldurduğu manalı yüzler, tahammülün düşürdüğü başlar ve ümit.
Sahiden, çok sık izledim hakikati,adım adım:o zaman tekmelerdi başımı.kimi zaman yalan söylediğimi düşündüm,gel gör ki ancak o zaman isabet ettirmişim-hakikate.pek çok şey kendini açık etti bana:şimdi hiçbir şey ilgilendirmiyor beni.