"Kalbimde bir ok ucu var sanki... Nefes aldıkça batıyor. İçime kızgın yağlar akıyor. Gece düşlere daldığımda sanki bütün dünya kalbimin üzerinde çadır kazıkları çakıyor. Tırnaklarımın ucu sızlıyor. İçimde konuşanlar var. Büyük bir şehir gibi kafamın içi, her sokaktan sesler yükseliyor, yıldızların arasından kelimeler düşüyor. Ben susuyorum, sustukça kızıl bir ateş yanıyor içimde, midemden boğazıma kelimeler yükseliyor, bazen kusuyorum ve devam etmiyorum bu sözlere. "
İnsanlar vardır;
Gelip geçerler hayatlarımızdan..
Kimi hiçbir iz bırakmaz ardından,
Kimi hafifçe okşar ruhumuzu,
Kimi de hüzün bırakır ardından..
İnsanlar vardır;
Usulca sokulurlar içimize,
Sonsuzcasına orada kalsın isteriz..
Bazıları serap gibidir,
Yokluğunda hayalleridir gerçeğimiz...
İnsanlar vardır;
Su gibi aziz, su gibi duru..
Konuştukça su olur akarlar kalbimize,
Kan gibi, Can gibi, Canan gibi...
İnsanlar vardır;
Işığı sönmüş yıldızlar gibi çaresizdirler.
Açtın mı kollarını,
Kalbine doldururlar ışığı..
İnsanlar vardır,
Soğuk duvarlar misali
Gülümsemenin sıcaklığını bilmezler,
Bilseler de sevmezler...
İnsanlar vardır,
Gelip geçerler hayatlarımızdan