"Gel"dediğinde tüm kalbini açmalısın ona, "Git" dediğinde acaba "Kal" der mi diye düşünmemeli bile .... Her gelişin bir gidişi var ve insan ihtiyacı olan her şeyi kullanmalı.
Göz yaşı varsa dökmeli, zaten dökmeyeceksek neden var?
"Allah'tan ümit kesilmez dostum... O murad etmişse, biz nasıl olduğunu anlamadan, karşımıza çıkarıverir arabayı.Yok,eğer murad etmediyse, işte böyle bin mâni ile burnumuzun ucundaki arabayı,bir an içinde kaybettirir bizlere!"