Hatun

Hatun
@Hatun38
Yine yırtık cebime koymuşum umudu...
Zaten küçüklüğümden beri mutluluğu israf etmekten korkar, bir kısmını ilerisi için saklamak isterdim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Paylaşılacak sevginin kalmadığı yerde, konuşulacak şeyler de sınırlıdır!
Büyüdükçe yoruluyordum.
şu an tek istediğim öylece durup hayata bakmak.