"An'ın isteklerini 'geleceğin' endişelerini kurban edenler mi daha mutlu yaşar, yoksa geleceğin acılarını kabul edecek kadar güçlü bir şekilde 'an'ın isteğine sarılanlar mı?
"Her gün o kadar çok acıya tanık oluyoruz ki,ben de artık asgari ahlak sahibi pek çok insan gibi, mutluluk rolü için dublör kullanıyorum," dedi Rıfat.
"Onu da bulamayanlar var!" diye cevap verdi deli.