İpteki cambaz gibiyim,
elimdekileri dengede tutmaya çalıştıkça
aşağıya bakıveriyorum bir an.
Korkunç bir düşme korkusu kaplıyor içimi
sonra kocaman bir boşluk şu anki gibi.
Ne bir ipin üzerinde olduğumu hatırlıyorum, ne dengede tutmaya çalıştığım sopamı.
Her şey anlamını yitiriyor, böyle mal mal etrafa bakıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Haydi seninle saklambaç oynayalım.
Yüreğime saklanırsan eğer, seni bulmak zor olmaz. Ancak kendi kabuğunun ardına gizlenirsen, seni bulmaya çalışmak bir işe yaramaz
Elmasın sertliği, saflığının da
nedenidir. İçine ışıktan başkası
giremez ve yansıttığı, aldığından
fazlasıdır. Her şeyi kesebildiği halde
hiçbir şey tarafından kesilmez. Bir
elmas ancak bir başka elmas tarafından kesilebilir.
Bazen insan kendi zamanını yaratır
sadece saatin yelkovanında mutlu
kalabilmek için, durdu sanırsınız aslında
o arada zaman ancak bu avutur bizi
değil mi yaşanan onca şeyden sonra.