Hayri Varol

Hayri Varol
@HayriVarol
Tanınmamış Kişi, Ayçiçeği Tarlalarına Beton Dökülürken, Kazak Gölü'nde Kanat Çırpan Beyaz Kuğular ve Gadaşım kitaplarının yazarı.

Hayri Varol

, bir kitap okudu
Puan vermedi·415 syf.··
2022 33. kitabı
Cengiz Dağcı
8.9/10 · 84 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
biz beraber geçtik bu yolu hakkında..
Puan vermedi·415 syf.··
2022 33. kitabı
Biz Beraber Gectik Bu Yolu, Cengiz Dağcı'nın ikinci romanı olduğu gibi, benim de okuduğum ikinci romanı oldu.. Okuduğum ilk romanında anlatımı ve tarzı dikkatimi çekmiş, beğenimi kazanmıştı.. Bu romanla birlikte, beğenim bir Cengiz Dağcı hayranlığına dönüştü.. Dağcı'nın, üç zamanda (çocukluk, savaş yıllaŕı ve ölüm döşeğindeki eşini beklediği günler) anlattığı, Rus-Alman Savaşı hakkında da sorgulamalar yaptığı bu güzel eseri, okumaya değer görüyor ve öneriyorum..
Roman
Biz Beraber Geçtik Bu YoluCengiz Dağcı · Ötüken Neşriyat · 201584 okunma
nil'de ölüm hakkında..
Puan vermedi·336 syf.··
2022 32. kitabı
Agatha Christie olunca beklenti çok yüksek oluyor tabi ki, ancak Nil'de Ölüm bende pek bir etki oluşturamadığı gibi, olaylar zinicirini sıradan ve bayağı buldum.. Yine de renkli karakterler, farklı mekanlar ve kurgu açısından okunmaya değer bir roman diyebilirim.. İyi okumalar...
Roman
Nil'de ÖlümAgatha Christie · Altın Kitaplar · 20245,5bin okunma
bir gün tek başına hakkında..
Puan vermedi·752 syf.··
2022 31. kitabı
Hiç tasvip etmediğim hayatların romanı.. İyi başladı roman, eski İstanbul semtlerini, mahallelerini gözümde canlandırarak, keyifle okuyordum.. Taa ki, aşk başlayana kadar.. Roman ilerledikçe aşktan nefret etmeye başladım.. Aşkın bir adamı nasıl rezil, kepaze ettiğini gördüm.. Bir insan kendisini ancak bu kadar yerlere düşürür, hem de aşk adına.. "Böyle aşkın ızdırabını s....." sözünü ilk söyleyen adam kimse, sanırım bu romanı okuyupta söylemiştir.. Öte yandan, yirmi yıldan fazla zamanını siyasetle harcamış biri olarak, gördüm, bir kez daha anladım ki, ben siyasetten, particilikten, fanatizmden gerçekten çok soğumuş ve uzaklaşmışım.. Okurken çok itici geldi, bir zamanlar tam ortasında bulunduğum işler.. Konusu, edebiyat dunyamızda ya da sinemamızda defalarca işlenmiş, devrimci hareketin, polisle, devletle ya da iktidarla dersek daha dogru olur, kavgaları.. Ögrenci hareketleri, takipler, fişlemeler, tutuklamalar, hücre evleri, gözaltılar, işkence ve dayaklar.. Ve tüm bunların tam ortasında yaşanan, bana göre, rezil bir aşk.. Kalınca bir kitap.. İsterseniz, belli bir şöhreti olan bu kitabı okuduklarınız arasına katın ya da bunun yerine üç tane başka kitaplar okuyun.. Okumazsanız, çokta bir şey kaybetmezsiniz açıkçası..
Roman
Bir Gün Tek BaşınaVedat Türkali · Ayrıntı Yayınları · 20256,5bin okunma