Hayri u

Hayri u
@Hayri_u
Yalnızken severdi beni çünkü sevecek kimsesi kalmazdı
Lojistik müdürü
Lisans
İzmir
Manisa
15 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Bu sabrın sonunda mı ki selamet Benim gördüğüm herşey felaket..
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Huzur
Aslında çok da bir şey istemedim hayattan Çok az huzur azıcık neşe.
Eğitim
Çocukluğum
Ey kimsesiz çocukluğum! Boynu büküklüğüm. Sana kimse sahip çıkmadı. Sana sarılmak, seni sevmek. Yaralarını sarmak istiyorum.
Edebiyat
Sen
O kadar güzel seni seviyorum diyordu ki Yalanını yiyeyim diyemedim...
Edebiyat
Ölüm
Ölüm ölene bayram bayrama sevinmek var Ah ne güzel bayramda tahta ata binmek var.
Edebiyat