Bir insanı çok özlüyor olabilirsiniz ama bu ona geri dönmeniz gerektiğini göstermez. Bazen özlemeniz gerekir. Belki günlerce, aylarca, yıllarca sürer ve bir sabah uyanıp artık özlemediğinizi fark edersiniz.
Orhan Pamuk
-Ya hayatlarının anlamını bulamayanlar?
Onlar ne olacak?
-Onlar da göğüslerinde bir et parçasıyla, canlı canlı çürüyecekler. Ve buna da yaşamak demeye devam edecekler.