Elbette, gerçekten gücüm yetmeyecekse, kafa vurarak duvarı delmeye kalkacak halim yok ama karşımda bir taş duvar var ve gücüm yetmiyor diye ona katlanacak değilim.
İnsanlar eskiden kan dökmede bir adalet görür ve vicdan azabı duymadan öldürürlerdi, şimdi ise kan dökmeyi iğrenç saydığımız halde, yine de, bu iğrenç şeyle eskisinden çok fazla uğraşıyoruz. Hangisi daha kötü? Siz karar verin.
Tarihin akışı, hiçbir zorlanmaktan hoşlanmaz, kahramanlarını kendisi seçer. Davetsiz gelenleri, ne kadar zorlasa da hiç acımadan geri çevirir. Kaderin arabasından düşeni, artık yukarı çekmemek gerekir.