Sens, rüya mı bu, diye sordum.
Rüya mı dersin? Belki de öyledir, diye cevap verdi sensei neşeyle.
Eğer rüyaysa, ne zaman uyanacağım sizce?
Kimbilir! Hiç bilmiyorum ki!
Umarım hiç uyanmam.
Ama rüyaysa eğer, vakti gelince uyanacaksın.
İnsanların en güzel eserleri hep acı vericidir. Mutluluğun tarifini olabilir? Onu hazırlayan ve onu yıkan dışında hiçbir şey anlatılamaz… ve ben size şimdi onu hazırlamış olan her şeyi anlattım