Özellikle anne adayı olan arkadaşlarıma kesinlikle tavsiyedir . Aslında anne baba ve bebeğin birbirine nasıl bağlanabileceğini konu alıyor bunu yaparken de cidden bilinçlendiriyor severek okudum . Hamilelik döneminde bir sürü kitap okumuştum ama bu kitapla daha sonra karşılaştık ve o dönemde okumadığım için üzüldüm çünkü doğru bildiklerimizin yada bize doğru olarak gösterilenlerin nasıl yanlış olduğunu anladığım bir kitap ... ‘’örnek vermek gerekirse zor bir bebek büyüttüm daha doğrusu ben zorlaştırmışım kızım sürekli kucakta durmak ve benimle olmak istiyordu eğer o dönemde okumuş olsaydım mutlaka bir kanguru edinirdim’’
Bilinçli yaşamak için okunması gereken Kitaplardan. Kesinlikle boş bir kitap değil okuyup geçiyim denilecek türden de değil her noktasını tek tek okuyup inceleyebileceğinin bir kitap. Bakış açınıza yön katacak hayatınız da ki bazı olayları etkileyeceğini düşündüğüm bir kitap oldu benim için... fakat bazı konuların üzerinde fazlaca durması ve tekrar etmesi biraz beni yordu ...