Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen diyorum ki bizim kafamızı neden böyle ıvır zıvır şeylerle dolduruyorlar? Sonra hemen buluyorum cevabı: Sürekli bunlarla meşgul olan bir genç, şunları düşünemez: ulan bizi kim yönetiyor, nasıl yönetiyor, sömürülüyor muyuz, işler yolunda mı, dünyadaki itibarımız nedir, kimliğimizi ve kültürümüzü koruyabiliyor muyuz, emperyalizm nedir, modernizm nedir, çağdaşlaşıyoruz derken yozlaşıyor muyuz vesaire... OKS, SBS, ÖSS, KPS derken... aileler de çıldırdı. Hadi ehl-i dünya neyse de, dindarlar da tozuttu: Üniversiteyi kazan ve iyi bir iş bul, diyorlar çocuklarına. Eee ne var bunda? Dindarlar üniversiteye gitmesin mi, okumasın mı birader? Anladım ama gösterdikleri tek hedef bu. Çocuklarına “şehit olma" ülküsü kazandıran kaç aile tanıyorsunuz? Oysa hadis-i şerife göre, cihada
katılmadan ya da çihat niyeti taşımadan ölen kişi, münafıklıktan bir şube üzere ölmüş olur. O halde soru: Aşağıda ki dörtüğün teması nedir?
"Ders çalışadursun Hamza;
Yerle bir oldu Gazze.
Test çözmeyi biliriz fakat,
Cihadı öğretmediler bize."