Hebun

Bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazende hiçbirini görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil… insanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile… sadece bir yalnızlık ihtiyacı.
Reklam
Ne kadar çok… ve ne kadar güzel konuşuyor… ama tehlikeli…
Sevgi İyileştirir
Ne olacağı, nereye varacağı malum olmayan hayatının artık bir mana almaya başladığını görüyordu..
-Hayattan ayrılmayı istemeyiz çünkü, tatmin edilmemiş bir sürü arzularımız vardır..
Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba?
Reklam