Hebun

sevginin beslediği her şey...
Bende insanoğluyum. Bu, senin beni bir sevmene bakar. Bak ozaman nasıl burnum düzeliyor, gözlerim mahmurlaşıyor, küt parmaklarım incelip sanatkâr parmağı oluyor, dişlerim incileşiyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Aşkın ilk tezahürü hayranlıktır ben bu hayranlığı duymak için otuzbeş sene bekledim."
Yine öyleleri var ki, yanlarına sokulmak zehirlenmekle eştir, öyle insanlar tanıdım ki son günlerde… Allah seni korusun!
Sana bahsetmek istediğim şeylerin hiçbirinden söz açmadığım için beni affet! Bir gün sana yazar, başkalarına okuturum…
Sevgilime dargındım. Onun havasını koklamak için mahallesinden ayrılmıyordum.