"Sokakta birisi Sokrates'e hakaret etmiş , bir de tekme atmış. Sokrates hiç aldırmadan yürüyüp gitmiş. Durumu görenler niye bir tepki göstermediğini sormuşlar. O da, ' Bir eşek beni ısırsa onu dava mı etmeliyim sizce?' demiş"
"Sahiden her şey saçma mı, hayatın hiçbir anlamı yok mu? Bence öyle! Yok, hiçbir şey yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor."
Bu herifleri görünce iyice haşlayacaksın. Acı sözler söyleyeceksin. İstedikleri budur zaten. Doktor görmüş geçirmiş adam. Hayatı bunun üzerine kurulmuş. Doktorlar, papazlar , yargıçlar , subaylar böyledir. İnsanı , sanki kendileri yaratmış gibi tanırlar.