Sorun şu ki , halkı inceleyenler daima onun insanlardan oluştuğunu düşünür. Oysa onun insanla ilgisi yoktur. O, Farklı türde bir hayvandır. Bir köpek, insandan ne kadar farklıysa o da o kadar farklıdır.
Ortada ne başlangıç var ne de bir son. Bana öyle geliyor ki, insanlık hatırlayamadığı bir kör dövüşünden gelip öngöremediği ve anlayamadığı bir geleceğe doğru gidiyor. İnsan biri hariç karşılaştığı her engeli, her düşmanı yendi. Kendini yenemedi. Nasıl nefret etmesin kendinden ?