"Bir çocuğun önce doğmasını bekliyorlar,
Sonra yürümesini , konuşmasını ,büyümesini...
Zaman ilerliyor bu defa para kazanmasını,
Kanunlara saygı göstermesini ,
İnsanları sevmesini aldanmasını , aldatmasını bekliyorlar. " Diyor Ümit Yaşar OĞUZCAN . Bu cümleleri okudukça üstündeki ağırlığı hissediyorsun. Önce fark ediyorsun. Sonra çöküyorsun. Hayat bundan ibaret gibi . Zaten can alıcı nokta bu . Sahi hayat bundan mı ibaret ?