" İçimde çalkalanan bir dünya
Kulaklarımda karanlığın uğultusu
Ve gözbebeklerimde korkuların en büyüğü
Bir büyük dünyada yalnız kalmak korkusu
Ölürsem korkudan öleceğim "
- Yalnızlık demeyelim ona, " birtakım mide bulantısına sebebiyet veren insan davranışlarına karşı ruhumuzun savunma mekanizmasının oluşturduğu uzak durma faaliyetlerin tezahürü " daha iyi bir tanım olur. -Bunu okuyunca kendi " yalnızlığımdan " daha çok zevk alıyorum :)