Her zaman kendime sorardım:neden noktaların, doğruların, eğrilerin -ister düzlem ister uzay şekiller olsun- koordinatları var da daha mükemmel bir varlık olan insan ve onun ayrılmaz bir cüzü olan hayatın koordinatları yok?
Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum.Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değilmiş. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değilmiş . Asıl acı kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir seydi.