Mehmet Demirtaş

Kolera günlerinde aşk filminden
"Aşk" bu acının tadını çıkar henüz gençken bundan faydalanmaya çalış ve acı çek acı çek istediğin kadar çünkü bu şeyler bir ömür boyu sürmez merak etme
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Alıntı

Mr. Excellency

@SoydanMr
·
Yalnızlık
Her kimliğe doğuştan yazılı tek uğraşıdır insanın bir yaşama sırasında, tek sermayesidir…Yalnızdır insan. Hep kalabalıklara karışma telaşı bundandır, kalabalık yalnızlıklar, yalnız kalabalıklar oluşur, şehir şehir, ülke ülke, kalabalık artıkça artmaktadır yalnızlıkta, insan, bir ölümü istemez bir de ondan beter bir yalnızlığı, ama muhakkak gelir başına bir yalnız yaşama sırasında, ölümün değil ama yalnızlığın birtek çaresi var, tek çaresi aşktır bir yalnız yaşama sırasında nefes almanın, aşkta zaten iki yalnızlığın ortak bir yalnızlıkta buluşmasıdır, aşık olun gösterin birbirinize yalnızlığınızı, nasılsa ayrılık insanın kendi tek kişilik yalnızlığını özlemesi, sade ölümde değil, ayrılıkta yaşamın önemi… Evet söyledi ,kalbim tutanak tuttu duyduklarıma soruldu cevap alındı , yaşamak tek marifetiniz , biraz özen gösteriniz zulüm , kimse zalimlik yapmayınca biter ,mazlumlar daim , Gördüm neyleyim, insanlar vardı duvarın içinde ya ben hep duvara konuştum, yada duvar değil konuştuğum içinde insanlar var, nedense beni anlasın istedim içinde insan olan duvarlar. içinde değil duvarların insanlar, sadece arasındalar… "Bana Bir Şeyhler Oluyor" Yılmaz Erdoğan
1000Kitap
Alıntı

Waverick

@wsahzr
·
Olasılıksız, Kitapta genel olarak, Aslında tesadüf diye bir şeyin olmadığı başımıza gelen her olayın yaptığımız seçimler sonucunda olduğu açıklanıyor. Böyle olunca da birinin yaptığı seçim, diğerinin yaşayacaklarını da etkiliyor. Kitap türünün en iyi örneklerinden biri. Detayların üzerinde çok durmadan, okuyucusunu sıkmadan okuyucunun direkt olaya konsantre olmasını sağlıyor yazar.Bu açıdan bakıldığında da kitap, tanıtım kısmında vaat ettiği her şeyi sunuyor okuyucuya. Gerçekten elinizden bırakamıyorsunuz. Yazar bilim, felsefe, matematik gibi birçok dalı akıcı bir kurguda toplamış. Anlatılan şeylerin kurguyla çok iyi bütünleşmiş olması kafanızı karıştırmasın; kitapta yazan her şey kanıtlanmış gerçekler! Ama benim için 'Olasılıksız' öyle olmadı.Olayların ustaca kesiştirilmesi, açıklanan teoriler, aksiyonu tam anlamıyla yaşatması kitaba daha da bağlıyor insanı. neokur.com/baslik/%C4%B0mk...;
Bilim