Sadece Ben

Sadece Ben
@Herhangibirisigibi
Uyku kolay bir sanat değildir. Onun hatırı için bütün gün uyanık durmak gerekir. Gündüzün kendisini on defa yenmelisin. Bu, iyi bir yorgunluk verir sonra ve ruhun uyuşur. Yine on defa kendinle barışmalısın, çünkü yenmek acıdır ve barışmayan kötü uyur. Gündüzleyin on gerçek bulmalısın; yoksa gece de gerçeği ararsın ve ruhun aç kalır.... Gündüz on defa gülmeli ve neşelenmelisin. Yoksa geceleyin mide, bu keder babası, seni rahatsız eder...
Sayfa 23
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gün ışığı herkesin malıdır. Ne diye bana yalnız geceyi veriyorlar?
Sayfa 300
"Senden kaçtı, çünkü seni ne kadar çok sevdiğinin farkına vardı. Senin yanında olmaya gücü yetmedi."
Birden kaldırımlardan taşan kalabalıkta onunda olabileceği aklıma geldi. İçimdeki sıkıntı eridi.
Ağlamak..yalnız gözyaşı dökebilen insan anlayabilir bazı şeylerin hikmetini.
Sayfa 26