Eeeh... Anamız. babamız bizi kimlere bıraktıysa
kızım... Yer yarığından çıkmadım ya ben de... Benim
de bir babam vardı, anam vardı, dedem, halalarım, dayılarım,
teyzelerim... Hani? Nerdeler? (İçini çekti) Hepsi
de kara toprak oldular.. Fani bir dünya bu.. Bir varmış bir
yokmuş!