"Bir insanı öldürdüğün zaman,bir yaşamı çalmış olursun,"dedi Baba."Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun.Yalan söylediğinde,birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın.Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun.Anlıyor musun?