Var mı dünyada günah işlemeyen,söyle;
Yaşanır mı hiç günah işlemeden,söyle;
Bana kötü deyip kötülük edeceksen,
Yüce Tanrı, ne farkın kalır benden , söyle.*
Tek önemli vakit vardır, içinde bulunduğunuz an.O an en önemli vakittir , çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir . En önemli kişi, kiminle beraberseniz o dur, zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez;
Ve en önemli iş iyilik yapmaktır, çünkü insanın bu dünya ya gönderilmesinin tek sebebi budur .