İşte emri:
"- Bir günü bir gününe eş geçen hüsrandadır... "
Yani aldanmış ve kaybetmiştir.
Kanın damarda akması gibi , hiçbir ân durmak yok..
Öyleyse ?...
Kesiksiz , sürekli aramak lâzım...
Eyvah ! Yine en ince sır noktalarından birine çattık:
Aramak ve bulmak...
Onlara bir diyeceğim var ama herbirinin kalbine nasıl gireyim de anlatayım?
Ey gökyüzünde parlayan güneş, sen bütün küreyi dolaşıyorsun , onlara sen anlat !
Ey yağmur bulutu, dünyanın üzerine sağnak sağnak boşal , her damlan bir konuşmacı olsun da , onlara sen anlat! ...