Feyza Atan

Feyza Atan
@Hifyza
Kendi halinde bir insan
Seni sevdim, ama artık yoruldum...Gitmekten mutlu değilim, ama yeniden başlamak için mutlu olmak gerek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ancak bir eserin içindeki güç hiçbir zaman saklanamaz ve gizli kalamaz. Bir sanat eseri zaman içinde unutulabilir,hesaplanabilir ve yok edilebilir ama özü her zaman ölümsüzdür.
"Ah doktor," diyordu, "kendimi dile getirmeyi nasıl da öğrenmek isterdim!"
Sayfa 55

Feyza Atan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
3 günde okudu
·
2024 9. kitabı
Abbas Sayar
7.8/10 · 8bin okunma