Feyza Atan

Feyza Atan
@Hifyza
Kendi halinde bir insan
"Hayat yangın gibidir. Yoldan geçenin unuttuğu alevler, rüzgarın önüne katıp savurduğu küller; işte bir insan ömrü gelip geçmiştir."
Sayfa 122·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşündüklerimi ifade etmek için yaşlanmayı mı beklemem gerek ?
Sayfa 25·Kitabı okudu
Seni sevdim, ama artık yoruldum...Gitmekten mutlu değilim, ama yeniden başlamak için mutlu olmak gerek.
Ancak bir eserin içindeki güç hiçbir zaman saklanamaz ve gizli kalamaz. Bir sanat eseri zaman içinde unutulabilir,hesaplanabilir ve yok edilebilir ama özü her zaman ölümsüzdür.
"Ah doktor," diyordu, "kendimi dile getirmeyi nasıl da öğrenmek isterdim!"
Sayfa 55