ess

ess
@Hiiess
Bazı kitaplar kapanmaz...
Söylenecek şey çok olduğu zaman, diyecek bir şey bulamıyor insan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir şeye şaşmamak çok zeki olmanın işaretidir derler. Bence aynı ölçüde aptallığın da işaretidir...
Alıntı
10 az, ben daha cömertim...
Ne kadar da aptalım! On kişiye yetecek aptallık var bende!
Alıntı
Bir insan iyi mi kötü mü öğrenmek istiyorsan bekle… elbet içinin karasını göstereceği bir şey olur.
Sayfa 310·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsanın en büyük hatası; Bir başkasının onu mutlu etmesini beklemesidir.."
Alıntı