Seninde EMEKÇİ günün kutlu olsun, ismimden dolayı beni kadın sanıp telegramdan bana yürüyen herif :D Gördüğünüz gibi HOCAM HOCAM diyor :D
Keşke kandırsaydım dedim sonradan salak gibi direkt erkeğim bilader dedim :D
“Leonardo da Vinci, insan bir şeye ancak anladıktan sonra nefret ya da sevgi duyabilir, demiş. Bundan daha yanlış, aynı zamanda da daha manalı bir söz bilmiyorum.”
Buradan birisine ilk defa mesaj atayım diyorum önüme çıkanların hepsi bir sürü kıza takip atmış tipler. Kimseye mesaj atmadım. Cevap alamayacak kadar zavallılar. Kinlendim yani. Hakkımı düzgün birisinde kullanağım promise.... Kitap fikirlerimi paylaşmak istiyorum