Bir insana değer vermek, onun gerçeklerini anlamaya çalışmak ve onu olduğu gibi benimseyebilmektir. Ama bir çok kişi diğer insanlara değer verdiği sancısıyla aslında kendi narsist ihtiyaçlarına doyum sağlar.
Bebek de tek güven kaynağı olan annenin kaygısını kolayca kendi varoluşunun bir parçası durumuna getirir.İleride sürekli tedirgin ve kolayca telaşa kapılan bir yetişkin olmak üzere!