Ömerrr

Ömerrr
@Holmes_ss
Olmak ya da olmamak işte bütün şiir bu!
Yoruma Yazın
Kitap okumak için en verimli saatiniz ve favori mekanınız neresi?
1000Kitap
Ömerrr
Balkon, kitap yağmur... Günün en güzel günü olur 😂
Reklam
Keşke ben yazsaydım dediğiniz bir şiir var mı?
Alıntı
Ömerrr
Rüveyda Nurullah Genç Didem madak ahlar ağacı
"Ben daha mütevazı mutluluklara alışkınım çoğu zaman akşamları bir kitabım olur, bir arkadaşım, güzel bir mektubum, biraz da müziğim. Aslında bunlardır benim mutluluk diyebileceğim şeyler." Stefan Zweig
1000Kitap
Ömerrr
Çünkü hayat mutlu olmak için çok kısa,
Evreni çözmeye değil, kucaklamaya geldik :)
“Dünyanın içyüzünü görmek, onu açıklamak, onu aşağılamak büyük düşünürlerin işidir belki. Ama benim için tek önemli şey, dünyayı sevebilmektir; onu aşağılamamak, ona ve kendime hınç ve nefret beslememek, ona, kendime ve bütün varlıklara sevgiyle, hayranlıkla ve huşuyla bakabilmektir.”
Alıntı
Ömerrr isimli okura yanıt verildi
Ömerrr
Suheyla olabilir ama bir imkansızlık terazisinde kaybettik dengemizi belki:)