Albertine Kayıp

Albertine Kayıp
@Hope_kader
Ne için varsan onun için yaşa.
Konuşmaya ihtiyacımız var .Ancak konuşacak insanın olmadığıda bir gerçek. Kendimizden bile sağladığımız ümitler var içimizde.Hepsi geçer diyoruz, biraz kahve içince geçer...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a.
Ateşe hakiki bir çay koyalım. Şehri unutanlardan olalım.
Bana gururlu şeyler söyle , Mutlu hikayeler , Huzurlu güzellikler , Umudu anlat İnancı ...
"Bu ülkeyi bu kadar çok sevmeme karşın,bazen çekip gitmeyi düşünüyorum,"dedi Babi. "Nereye?" "Unutmanın kolay olacağı bir yere..."