İnsanlığı olduğu gibi, bir kurgu dahilinde, sanatın ve yazarlığın güzellikleriyle aktaran bir kitap.
Gece yarısı kütüphanesinden daha güzel olduğunu düşünüyorum.
••
Kendimize, benliğimize, varlığımıza, uğrunda didinip durduğumuz anlamlı-anlamsız hayatımıza hiç uzaydan gelmişiz gibi bakabildiniz mi?