📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar bazı durumlarda çeşitli sebeplerden iş yapamaz duruma gelebilirler fakat hiç şüphe yok ki bu daha önce elde edilen başarıları hatırlamak için iyi bir zamandır.Ve unutmayınız ki, bu kişiler problemleri ortadan kalktıktan sonra çok daha istekli ve hırslı olacaklardır.
Pokrovski bana sık sık kitap veriyordu. Önceleri bunu sadece uyumak için okuyordum. Sonra daha dikkatle, kendimi vererek okumaya başladım. Önümde o zamana kadar hiç bilmediğim, tanımadığım yepyeni bir dünya açıldı. Yeni düşünceler yeni izlenimler bütün, varlığımı sardı. Tanımadığım bu dünyada yol aldıkça karşıma çıkan yenilikler bana daha güzel daha değerli göründü. Ruhumu birden kaplayan izlenimlerin çokluğu içinde bir kargaşa doğursada esasen hayalperest olduğum için kendimi derin bir manevi sarsıtıdan kurtarabildim.
Neredeyse, her zaman mutlu hissediyorduk.Bu hem acı, hem de tatlı günleri hatırlarken içime yine aynı duygular doluyor.İster tatlı, ister acı olsun anılar insana ıstırap verir...