Hypatia

Hypatia
@Hypatia12
Yaşamın olduğu yerde umut da vardır..
Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum..
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam
Neden böyle oldu demem artık :)
Fırtına çıktığında onun yönünü değiştirmek için savaşmaya kalkacağım yerde, fırtınanın beni götürdüğü yerde savaşmış olmalıydım ..
Sayfa 47·Kitabı okudu
1000Kitap
İnsanlar bireydir, bir öğreticinin sürecinden geçmesi gereken nesneler değil.. Başkalarından daha çok bildiğimize inanmak bir yanılgıdır, öğrendiklerimizden daha da ötesini öğrenmeye her zaman ihtiyacımız vardır.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Nasıl ki kemikler, et parçaları, bağırsaklar ve kan damarları derinin altına gömülü olduğu için insan görüntüsü çekilir bir hal alıyorsa, ruhun heyecanları ve tutkuları da aynı şekilde hiçliğe gömülüdür; hiçlik ruhun derisidir.
Sayfa 114·Kitabı okuyor
Düşünceler duygularımızın gölgesidir ama daha karanlık, daha boş ve daha basittirler.
Sayfa 113 - Ayrıntı·Kitabı okuyor
Reklam