Sezai karakoç .. Ne denir ..Ne denebilir.. Ne diyebilirim .. Bütün seslere ve harflere rağmen susuyorum .. Üstad ..
Gökyüzünü dolduran meleklerin sabrıyla
Kaldırmak aşk kadehini insanlık sıhhatına
Kitabını yazarından bizzat almış olmak ,helele de mütevazı bit notla.. Çok sevindirici. Kitabınızı okudum Mehmet bey. Tuna'nın Türküsü ,
tarihle pek haşır neşir olmasamda balkanlara ,kırım 'a bir ilgi duyup merakımı kamçıladı diyebilirim.. Bol bilgi ve tarih kokan kitap .. Kaleminize sağlık .Bir gün ise tuğçeyle yavuzun aşkı .. Eğer nacizane eleştirimi dile getirecek olsam kurguyu pek iyi bulmadım .Hani yavuz'un geçmişe dönmesi falan .. Ve sanırım aşkını biraz abartılı mı buldum :)kaldı mı ki Yavuzlar ..
Ne çok dikeni vardı ahlat ağacınn Tanrım
Ulaşılmazdı,
Sen sarılmak istesen ona,
O sana sarılmazdı.
Ne çok dikenin vardı Tanrım!
Ne çok isterdim,
Sana sarılamazdım.
Ve şöyle derdim o zaman:
Ah!